۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۹:۴۰

10 هزار سمنانی به مرقد امام راحل اعزام می شوند

10 هزار سمنانی به مرقد امام راحل اعزام می شوند

سمنان - خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی سپاه قائم (عج) استان سمنان از اعزام 10 هزار نفر از استان سمنان برای شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل، به مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در سمنان، سرهنگ عبدالحسین فریدون شامگاه دوشنبه در نشست گرامیداشت سوم خرداد و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: اعزام کاروانهای مختلف از شهرستانهای استان سمنان از عصر روز 13 خرداد آغاز می شود.

وی با بیان اینکه فقط کاروانهای شهرستان گرمسار صبح روز 14 خرداد عازم تهران می شوند، گفت: برنامه ریزی برای اعزام عاشقان خمینی کبیر در سپاه استان سمنان انجام شده است.

جانشین فرماندهی سپاه قائم (عج) استان سمنان بر فراهم شدن زمینه‌ مناسب برای شرکت مردم در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) تاکید کرد.

مشاور استاندار سمنان در امور ایثارگران نیز در این نشست گفت: برای برنامه ریزی اعزام زائران از استان سمنان به مرقد حضرت امام خمینی(ره) پنج کمیته تشکیل شده است.

محمد هادی مظاهری افزود: این کمیته ها شامل کمیته اعزام، امنیت و انتظامی، مراسم و تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگی و هنری هستند.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای اعزام کاروانهای عزاداری از شهرستانهای مختلف افزود: به دلیل ترافیک بالای محورهای این استان در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) از دوازدهم تا شانزدهم خرداد طرح روانسازی ترافیکی اجرا می شود.
 

کد خبر 1313678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha